mode : aktif

salam sejahtera semua. alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog yang x seberapa ini. sebenarnya terlalu baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak (sila sebut dalam satu nafas) entri-entri perkahwinan yang masih tertunda untuk dimuat naik ke dalam blog ini. namun begitu atas kekangan, aku masih tak dapat nak meluangkan sedikit masa untuk berbuat apa-apa pada blog ini.

lagipun, masih banyak gambar2 wedding lama yang tersimpan di dalam PC dan belum sempat untuk dipindahkan kedalam MacBook. ya, aku dah guna MacBook Pro sekarang. jadi, jangan segan silu untuk tanya aku tentang pakej fotografi. kehkehkeh

ok, kali ini aku hanya nak upload sedikit gambar daripada 2 percutian lepas di Phuket dan Guangzhou. sebenarnya aku hanya nak mencuba layout baru blog ini dan hasil muat naik untuk gambar2 ber ‘resolusi’ rendah. aku nak sesuaikan dengan imej2 yang bakal aku muat naik kelak. sama ada layout ini boleh support atau tidak untuk imej ber ‘resolusi’ bawah 1000px.

let’s give it a try bebehh…haaa…korang jaga2…aku dah start speaking ni.

ini gambar dari phuket. 2 keping je dulu. kenapa sikit sangat? kan aku da kata tadi. yang ni cubaan je!!!…haihhh

ni dari Guangzhou pulak. cubaan jugak. hah??? Guangzhou tu kat mana???…kat China la bang. x belajar geografi ek???

 

Categories: jalan-jalan | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

