hello hello hellowwww

hai gadis-gadis semua. ya, aku masih hidup sebenarnya. cuma sedikit sibuk dengan urusan negara. menjelang tahun baru ini, eloklah kalau aku mula update semula entri-entri yang terlepas.

ini satu gambar dari wedding Farah dan Riz. Gambar-gambar lain akan menyusul kemudian


ini pula gambar dari majlis perkahwinan di Nilai Convention Centre. memang sengaja aku tak letak nama pasangan ni. bukan sebab lupa, tapi tak ingat.

dan ini, sedikit petikan dari album pre wedding sepupu aku.

ok. aku nak siap-siap ke mesjid dulu. dengar-dengarnya malam ni ada kuliah isya’…kehkehkeh

Categories: wedding | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

