abang SKMM, jaga2 kau!!!

kepada abang SKMM yang salam aku masa kat angkasapuri tempoh hari, terima kasih dan selamat berkenalan. sebenarnya lepas kejadian tu aku terus bersemangat nak update blog ni. lagipun memang banyak lagi gambar2 yang belom sempat nak dimasukkan kat sini. tapi oleh kerana aku dah ngantuk dan tidur itu lagi best dari update blog, makanya aku tangguhkan dulu niat ni. untuk lu abang SKMM, lu memang legend…legend. nanti aku akan buat satu entri tribute untuk lu. lu tunggu…lu tunggu…

pesanan: brader SKMM, jangan lupa promote blog ni kepada makwe-makwe yang single dan ada cutting model…

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

